دیابت با کراتینین سطح 15.7 یعنی چه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین سطح 15.7 یعنی چه و چگونه آن را درمان

دیابت با سطح کراتینین از 15.7 به معنی چه و چگونه آن را درمان؟ در واقع، سطح کراتینین از 15.7 به حدی زیاد است، آن متعلق به مرحله 5 بیماری کلیه است، که مرحله نهایی بیماری کلیوی. این بدان معناست که سموم بسیار در کلیه وجود دارد و زندگی بیمار است در معرض خطر بزرگ، به طوری که بیمار را به درمان به موقع.

سه نوع سلول در کلیه شما وجود دارد. سلول های سالم، سلول های آسیب دیده و سلول های مرده. برای سلول های مرده، ما می توانیم کاری انجام، علت که هیچ راهی به آنها بازسازی وجود دارد. بنابراین آنچه که ما باید انجام دهیم این است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و محافظت از سلول های سالم است.

بیمار با سطح کراتینین از 15.7، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده این بدان معناست که سلول های سالم سمت چپ بسیار نیست. بنابراین برای بیمار، نکته کلیدی این است به اقدامات در حال حاضر برای درمان این بیماری و ترمیم سلول های آسیب دیده.

چگونه برای درمان دیابت با سطح کراتینین از 15.7؟

به طور کلی، دیالیز خواهد شد توصیه برای کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و حفاظت از آنها را از تخریب بیشتر بنابراین یک بار توقف بیمار مصرف آن، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره.

طب میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می توان آن را برای درمان این بیماری استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیمار دیابت با سطح کراتینین از 15.7 نه تنها می تواند بالا فراز سطح کراتینین کردم اما همچنین می تواند یک شانس برای یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: